Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Teško da su pouzdani tipovi kao što se čini da su stariji pacijenti. Ali pitajte mladu osobu i ona će vam reći da su željni da uspostave odnose sa svojim zdravstvenim radnicima.

Sa malo znanja i spremnosti da se napravi nekoliko prilagođavanja, svaki lekar može privući i zadržati mlađe pacijente. Evo uvida zasnovanih na podacima koji će vam pomoći da razumete kako digitalni urođenici pristupaju zdravstvenoj zaštiti.

Milenijalci očekuju prvo digitalno iskustvo

Skoro svi milenijalci (97 odsto) koriste internet, prema izveštaju Pev-a za 2018. Štaviše, 28 odsto njih su korisnici interneta koji koriste samo pametne telefone. Bez obzira da li kupuju nove cipele, naručuju burito ili plaćaju svoj deo kirije, milenijalci će mnogo verovatnije nego generacije Ks ili bebi bumerci posegnuti za svojim telefonima.
Oni imaju slična očekivanja kada je reč o zakazivanju pregleda kod lekara i dobijanju laboratorijskih rezultata - da bi trebalo da mogu sve da rade sa svojih telefona. Jedna anketa je pokazala da 71 odsto milenijumskih pacijenata želi da njihovi provajderi koriste aplikacije za skoro sve angažovanje pacijenata, uključujući zakazivanje termina, deljenje zdravstvenih informacija i generalno upravljanje negom.
Čak i obrasci za prijem koji se tradicionalno popunjavaju rukom pre posete lekaru izgledaju kao zastarelo gubljenje vremena mlađim odraslim osobama naviklim na e-obrasce i e-potpise.

Dozvoliti ljudima da elektronski popune formulare pacijenata na svojim mobilnim telefonima je tipično nešto što milenijalci vole. Ovako se mogu pobrinuti za to kada im odgovara. Ko želi da sedi u ordinaciji sa olovkom i papirom od pet ili 10 stranica? Kao bonus, korišćenje elektronske prijave pomaže da se smanji vreme čekanja.

Sažeto: Uverite se da vaša ordinacija ima onlajn zakazivanje i portale za pacijente sa novim obrascima za pacijente, idealno optimizovanim za mobilne uređaje.

Milenijalci se oslanjaju na internet za zdravstvene informacije i savete

Više od polovine milenijalaca (58 procenata) istražuje informacije o zdravlju i ishrani na Google-u, prema izveštaju Vision Critical iz 2016. godine. Slučajno, to je isti procenat milenijalaca koji su prijavili da imaju poverenja u lekare u studiji koju su sproveli Greihealth Group i Kantar Health. Poređenja radi, 73 odsto starijih ispitanika potvrdilo je svoje poverenje u medicinsku zajednicu.

Međutim, malo proaktivnog istraživanja nije nužno loša stvar. Iako dijagnoza pacijenata možda nije uvek tačna, ono što kažu o svojim nalazima može olakšati produktivne razgovore. Milenijalci žele da budu saslušani. Oni vole da imaju priliku da se izraze pre nego što ih neko prekine.

Biti otvorenog uma i dati milenijumskim pacijentima vremena da govore je nešto što svaki lekar može i mora da uradi kako bi im se približio.

Sažeto:Slušajte pažljivo i bez osuđivanja ideje mlađih pacijenata o njihovom zdravlju. Uspostavićete poverenje i potvrditi da su vam njihovi najbolji interesi primarni.

Milenijalci ne žele da se odvoje od posla

Uprkos stereotipima koji sugerišu da mladi ljudi nisu lojalni ili posvećeni svom poslu, manje je verovatno da će odvojiti lično vreme nego pripadnici starijih generacija. To je prema izveštaju Project: Time Off iz 2016. godine, inicijative američkog udruženja za putovanja koja ima za cilj da podstakne Amerikance da iskoriste dane odmora.

Milenijumci, koji prijavljuju viši nivo nesigurnosti posla od starijih radnika, imaju najmanje dvostruko veće šanse da će uzeti slobodno vreme teško – jer se plaše da će izgubiti na povišici ili unapređenju, ne žele da izgledaju kao zamenjivi i žele da pokažu potpuna posvećenost poslu, između ostalog.

I dok se izveštaj fokusira na milenijumski trend preskakanja odmora zbog FOMO-a (Fear Of Missing Out, strah da će propustiti nešto bitno) u vezi sa poslom, isti način razmišljanja bi mogao da ih učini nespremnim da zakazuju posete lekaru tokom radnog dana. Iz tog razloga, termini „van radnog vremena“ - posle posla i vikendom - privlače milenijumske pacijente, kao i video sastanci i drugi oblici telemedicine.

Sažeto: Razmislite o ponudi termina izvan uobičajenih termina od 9 do 5, od ponedeljka do petka.

Milenijumci su prvo konzumatori zdravstvene zaštite, a zatim pacijenti

Milenijalci su pronicljivi kada je u pitanju način na koji troše svoj novac, a taj mentalitet svesti o budžetu dolazi do izražaja kada rezervišu preglede u zdravstvu. Zahvaljujući Facebook-u , Google, i sistemima ocenjivanja sa pet zvezdica koji se nalaze na većini transakcionih veb-sajtova, recenzije i rangiranje koje generišu korisnici postali su ogromna komponenta milenijumske potrage za novim specijalistima. Prema istraživanju PNC Healthcare iz 2015. godine, skoro polovina milenijalaca i generacije X koristi onlajn recenzije kada kupuju za pružaoce zdravstvenih usluga, u poređenju sa 40 procenata bebi bumera i 28 procenata starijih

Ordinacija ima koristi od prikupljanja pozitivnih recenzija na mreži. Ovi glasovi potrošača mogu da promovišu iskustva orijentisana na pacijente, uključujući jednostavnost rezervacije, kratko vreme čekanja, transparentne cene i odziv pre i posle zakazanih termina. Milenijalci vole transparentnost kada je u pitanju njihova zdravstvena zaštita. Važno je ostati u kontaktu, odgovarati na njihova pitanja i razvijati otvoren i iskren odnos.

Sažeto: Recenzije na mreži imaju kredibilitet, pa podstaknite pacijente da ocene vaše usluge.

Milenijumci razmišljaju o zdravlju holistički

Studija jedne osiguravajuće kompanije iz Španije, otkrila je da su milenijalci znatno verovatnije definisali „zdravlje“ u smislu ishrane i vežbanja od starijih generacija, dok su pripadnici generacije X i bebi-bumeri verovatnije poistovećivali zdravlje sa ne-bolešću, kao i dobijanje preporučenih pregleda i preventivne nege. Kada komunicirate sa milenijumskim pacijentima, zapamtite da bi im promovisanje zdravlja moglo biti jednako važno kao i izbegavanje bolesti!

Sažeto: Razgovarajte sa milenijumskim pacijentima posle pregleda više od samog čitanja laboratorijskih rezultata i prepisanih lekova.

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Saveti za obuku osoblja na recepciji u medicinskim ordinacijama

Medicinski recepcionari rade na recepciji medicinskih kancelarija i odgovaraju na telefone, pozdravljaju pacijente i rukovode pisanim i elektronskim komunikacijama. Pročitajte kako treba da se ponašaju šta treba da znaju.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email