Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

11 najboljih marketinških strategija za medicinske prakse

Lekari danas plove svetom koji se stalno razvija u mnogim aspektima medicine, ali to je posebno tačno kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje pacijenata.

Pored toga, onlajn pejzaž koji se brzo menja često čini da implementacija efikasnih marketinških strategija za medicinske prakse izgleda kao pucanje u pokretnu metu.

Međutim, koliko god to bilo teško, marketing je obavezan za lekare. Oni koji ulažu u marketing sami napreduju, dok drugi koji se opiru, imaju tendenciju da zaostaju. Srećom, nekoliko jednostavnih taktika može brzo da pojača onlajn i vanmrežno prisustvo vaše medicinske ordinacije, što olakšava pacijentima da vas pronađu.

Pre nego što krenemo, postoji nekoliko ključnih stvari koje treba da zapamtite dok planirate svoju marketinšku strategiju

Marketing nije reklama, mada reklama može da igra ulogu u vašoj marketinškoj strategiji. Marketing podrazumeva odnose sa javnošću, planiranje medija, podršku klijenata, istraživanje tržišta i angažovanje zajednice, kao i oglašavanje.

Marketing je tekući proces. Vaša strategija će se prilagoditi promenama u industriji i svetu oko vas. Investirajte u dugoročnu strategiju rasta poslovanja tokom vremena, umesto da isprobate šemu "set-it-and-forget-it" koja će verovatno biti kratka.

Marketing je investicija. Ne samo da treba da planirate da trošite vreme i novac na svoju marketinšku strategiju, već bi trebalo da pratite i rezultate kako biste odredili svoj povraćaj investicije kako biste bili sigurni da ste na putu ka uspehu.

Marketing je razgovor između vas i vaših klijenata. Kao takvi, trebalo bi da se usredsredite na ono što vaša ciljna publika – bilo da su pacijenti, drugi lekari ili kombinacija oba – želi i treba od svog lekara, odnosno vas.

Marketing je beskoristan ako ne možete da ispunite obećanja. Vaša praksa će izrasti iz vaše kliničke izvrsnosti – nenadmašne nege pacijenata, stručnosti u oblasti medicine i uspešnih ishoda. Usredsređujući svoje napore na poboljšanje vaše prakse na kraju će biti najefikasnija marketinška strategija.

Evo najboljih marketinških strategija za lekare i medicinske ordinacije

1. Izrada Web sajta

Vašoj lekarskoj ordinaciji je potreban online dom, negde vas mogu naći trenutni i potencijalni pacijenti. Srećom, ne morate da budete programer da biste uspeli pokrenuti svoj web sajt. Usluge na mreži kao što su Wix, WordPress i Squarespace su jednostavne, jednostavne za korišćenje i relativno jeftine.
Druga mogućnost je da angažujete nekoga da dizajnira i kodira sajt za vas – honorarne izvođače radova možete pronaći na lokacijama kao što su UpWork ili Fiverr. Način na koji ćete nastaviti zavisi od vašeg nivoa komfora, vremena, budžeta i veština.
LekarskiPregled nudi svim novim i postojećim korisnicima servisa besplatan websajt, a više o tome možete pročitati na stranci Besplatni WebSajt

2. Započnite blog

Redovno ažurirani blog povezan sa Vašim web sajtom medicinske prakse pruža mnogo mogućnosti za rešavanje potreba i interesovanja vaše publike. Ovo je takođe mesto za content marketing, vrstu pisanja koja pomaže u izgradnji vašeg ličnog brenda i pokazuje ko ste. "Reklama je 'pokaži, ne pričaj", kaže Kris Blose, potpredsednik sadržaja u Mašti, agencije za marketing sadržaja.
"Pokazuješ da si vođa u svojoj oblasti." Neki predlozi za teme uključuju vašu specijalnost, trendove i priče o pacijentima.

3. Obezbedite sadržaj na Facebook-u

Širom sveta ima više od 1,94 milijarde mesečno aktivnih korisnika Fejsbuka. I kao što je oznaka društvene mreže jasna, sajt se svodi na povezivanje. Profesionalna Fejsbuk stranica za vašu lekarsku praksu (odvojena od vaše lične stranice) omogućava vam da često kontaktirate svoju publiku i podsećate ih na vaše prisustvo.
Postavljanje saveta, vesti i drugih vrednih stavki pomoći će da se osigura da vas pratioci i obožavaoci imaju na umu kada su im potrebne medicinske usluge. To je takođe idealan forum za vaše blog postove – korisni i zanimljivi linkovi koje objavljujete na Facebook-u mogu se deliti i prenositi okolo, pružajući virtuelnu reč-usta o vama.

4. Povežite se na Tviteru i Instagram

Twitter, Instagram i druge društvene mreže kao što su Snapchat i LinkedIn pružaju dodatne mogućnosti za povezivanje i deljenje sa vašom publikom. Ključ za održavanje uspešnog onlajn prisustva je često i dosledno objavljivanje – pokušajte da objavljujete na svojim Twitter i/ili Instagram nalozima nekoliko puta dnevno, ako je moguće.

5. Postanite izvor za novinare

Malo je boljih načina da se uspostavi stručnost i stekne izloženost nego da se navodi u medijima. Novinari za štampu, internet i TV redovno traže medicinske radnike kako bi pružili kontekst i legitimitet svojim pričama.
"Razmislite o partnerstvu sa lokalnom novinskom agencijom u zdravstvenoj rubrici kako biste se pozicionirali kao stručnjak za potencijalne i sadašnje pacijente", savetuje Endru Haneli, partner i kreativni direktor u Revmadeu, marketinškoj i reklamnoj agenciji.

6. Pošaljite email bilten

Čuvanje e-adresa i redovno slanje e-pošte vašoj listi kontakata pokreće saobraćaj na vaš Veb sajt, blog i stranice društvenih mreža, što zauzvrat pokreće dodatne zahteve za zakazanu obavezu i preporuke. Počnite tako što ćete prikupiti pretplatnike od postojećeg klijenta i baze za preporuku, kao i od vaših pratilaca na društvenim mrežama.
Zatim kreirajte predložak biltena pomoću jeftine usluge pošte kao što su MailChimp ili Constant Contact. Niste sigurni šta da uključite? Pokušajte da počnete sa istaknutim sadržajima nedavnog rada i vezama do objava na blogu.

7. Napravite online profil

Kao i kod mnogih stvari u današnjem digitalnom svetu, kao što je izbor mesta za jelo ili koji film je dobar za pogledati, ljudi očekuju da će moći da pretražuju i pronalaze lekare na internetu. Izrada profila na tržištima industrije na mreži, kao što je LekarskiPregled.rs, omogućiće vam da proverite svoje informacije, kao i da dodate vezu ka veb sajtu, pokažete fotografije ordinacije i prikažete preglede koje nudite svim pacijentima!

8. Isporučite neočekivane pakete za negu

Nisu sve moderne marketinške prakse samo online. Svi vole besplatne usluge – a utiskivanje detalja iz kancelarije o jeftinim promotivnim predmetima kao što su olovke, loptice za stres, magneti i flašice sa vodom koje ćete davati pacijentima i drugim lekarima držaće vaše kontakt informacije bukvalno pri ruci.
Ne samo da su neočekivane pacijentske povlastice prilika za vas da osvojite afinitete i izgradite odnose sa ljudima, već stvaraju i lansirnu tablu za trenutke na društvenim mrežama koji pojačavaju dobru volju.

9. Oslonite se na recenzije pacijenata

Vaši trenutni pacijenti i lekari su vaši najbolji marketinški partneri. Iskoristite moć srećnih klijenata da pomognu u širenju vašeg imena potencijalnim pacijentima zahtevajući preporuke. Traženje recenzija ne samo da vam daje najbolju vrstu marketinškog mesa – šta drugi ljudi govore o vama – nego vam takođe daju priliku da vidite sebe onako kako vas vide, što je neprocenjiv resurs.
Pregledi pacijenata su ogledalo za zdravlje vaše prakse. Prigrlite vredne povratne informacije koje vam ljudi daju umesto da se svađate ili poričete. Više o važnosti i samim recenzijama pročitajte na Zašto su recenzije važne

10. Doprinesite publikacijama industrije

Kao i kod blogovanja i delovanja kao izvora medijskih priča, pisanje delova za medicinske časopise o vašim iskustvima i stručnosti može poboljšati vaš profil među kolegama lekarima – i možda dovesti do upućivanja. Ako je znanje moć, onda deljenje tog znanja i perspektive u verodostojnom okruženju publikacije stavlja vašu poruku u pravi kontekst.

11.Unapredite svoj SEO

Optimizacija za pretraživače (SEO), poboljšaće verovatnoću da ćete se naći na prvoj stranici online pretrage. Isto može pomoći u preusmeravanju ciljanih potencijalnih klijenata (ili, pacijenata i upućivanja lekara) na vaš web sajt.
Možete da poboljšate SEO lokalizacijom kao što je dodavanje adrese vaše prakse na web stranice. Kreiranje originalnog sadržaja za Vašu Web lokaciju i blog takođe pomaže, kao i podsticanje povezivanja sa vašim stranicama sa drugih lokacija. Ponudite se gostujućem blogu na sajtovima drugih lekara i komentarišite objave na društvenim mrežama kako biste usmerili veći saobraćaj na sopstveni sajt.
Napravili smo i odličan tekst "Kako da dodate link za online zakazivanje na vaš gmb (google my business)" koji možete videti na strani Zakazivanje iz rezultata pretrage!


Pojedinačno, bilo koja od ovih taktika može pomoći u rastu vaše medicinske prakse, ali ove marketinške strategije su idealno upotrebljene u tandemu na koordinisan, održiv način. Oni će podržavati i unaokrećivati jedni druge, dajući mnogo bolje rezultate od bilo koje strategije.

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email