Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Saveti za obuku osoblja na recepciji u medicinskim ordinacijama

Medicinski recepcionari rade na recepciji medicinskih kancelarija i odgovaraju na telefone, pozdravljaju pacijente i rukovode pisanim i elektronskim komunikacijama. Pročitajte kako treba da se ponašaju šta treba da znaju.

11 najboljih marketinških strategija za medicinske prakse

Lekari danas plove svetom koji se stalno razvija u mnogim aspektima medicine, ali to je posebno tačno kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje pacijenata.

8 jednostavnih saveta za povećanje broja vaših online rezervacija

Ako vaše poslovanje ne dobija na snazi na Vebu, ili ste novi u izgradnji prisustva na mreži, evo osam jednostavnih koraka za početak poboljšanja vašeg online prisustva, koji će dovesti do povećanja broja online zakazanih pregleda.

4 najbolja načina za rukovanje negativnim recenzijama pacijenata

U današnjem svetu, onlajn recenzije su postale neminovnost za sve vrste biznisa, a to uključuje i medicinu. Naime, jedno nedavno istraživanje pokazalo je da 88 odsto potrošača veruje onlajn pregledima koliko i ličnim preporukama.

6 razloga zbog kojih su recenzije pacijenata važne

Više pacijenata nego ikada ranije čita onlajn recenzije pre nego što ikada kroči u lekarsku kancelariju. U izveštaju iz 2019. godine utvrđeno je da bi skoro polovina ispitanih pacijenata proemenila izabranog lekara na osnovu recenzija i ocena