Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

4 najbolja načina za rukovanje negativnim recenzijama pacijenata

U današnjem svetu, onlajn recenzije su postale neminovnost za sve vrste biznisa, a to uključuje i medicinu. Naime, jedno nedavno istraživanje pokazalo je da 88 odsto potrošača veruje onlajn pregledima koliko i ličnim preporukama.

Dakle, onlajn recenzije se računaju, i sve u svemu, ovo je dobra stvar. Podaci pokazuju da se više recenzija prevodi u znatno više zakazanih obaveza, a to važi čak i ako su neke recenzije loše (to nije sve dok ukupna ocena lekara ne padne na 2,5 zvezdice od ukupno pet koje zakazane obaveze počinju smisleno da opadaju).

Kako da se nosite sa lošim recenzijama

Ipak, nije zabavno dobijati negativne recenzije od pacijenata, naročito ako smatrate da to nije zasluženo. Može biti primamljivo raditi svakakve stvari kao odgovor. Ali nisu svi produktivni. Najpametniji način da se izborite sa negativnim kritikama je da im se direktno obratite i pretvorite ih u priliku za otvorenu komunikaciju i obrazovanje. Evo, sakupili smo neke najbolje vežbe iz rovova.

Priznajte i prihvatite recenziju s poštovanjem

Prvo odmah priznajte kritiku. Budite učtivi, čak i ako mislite da pacijent greši. Ova osoba očigledno misli da je u pravu, pa ako postanete defanzivni cela situacija može brzo da ode u pogrešnom pravcu. U ovoj fazi, važno je zapamtiti da ne morate da se posvetite toku akcije, samo treba da se posvetite tome da pokažete da žalbu shvatate ozbiljno i da nameravate da pronađete rešenje.

Mislite na privatnost pacijenta

Koliko god pacijent želi da obratite pažnju, medicinske informacije ostaju pitanje privatnosti i čak i ako pacijent deli lične detalje, najbolje je da ne vodite diskusiju otvoreno. Ponudite se da pomognete pacijentu da reši problem, a kada se to desi na zadovoljstvo pacijenta, zamolite njega ili nju da budu ljubazni i da revidiraju recenziju ili da javno potvrde da je to pitanje rešeno.

Učite iz recenzija

Uzmite trenutak da učite iz komentara. Često ne shvatamo šta pacijenti misle dok nešto ne kažu, a ako se to kaže u onlajn recenziji to bi mogao biti prvi put da čujemo nešto o tome. Nemojte propustiti recenzije čak i kada su neprecizne, jer su percepcije pacijenata od vitalnog značaja za vašu praksu. Učite iz komentara kako biste izbegli situaciju koja se proisteče iz budućnosti.

Jedini izuzetak je, naravno, kada je povratna informacija lažna. Sajtovi "zatvorene petlje" (među njima, LekarskiPregled), dozvoljavaju samo recenzije proverenih pacijenata, tako da tu ne morate da brinete. Ali na drugim mestima na internetu, stvari nisu tako bajne. Ipak, ako imate jake dokaze da je recenzija lažna, posegnite za tehničkom podrškom te platforme i napravite svoj slučaj promišljeno i razumno. Ako neće da ga skinu, onda reagujete vi i odgovorite da je recenzija lažna. Vaše buduče pacijent zamolite da vas pogledaju na sajtovima zatvorenih petlji – imajući jak skup recenzija na uglednom sajtu gde su svi provereni korisnici nude daleko veći kredibilitet od razbacivanja sumnjivih širom veba.

U tom smislu, ne postoji ništa što čini da negativna recenzija nestane brže od pozitivnih povratnih informacija koje se kotrljaju iznad nje. Ovo funkcioniše zato što svi obično tražimo najnovije informacije. Kada pacijenti vide negativne preglede, oni proveravaju datum kako bi utvrdili da li su se stvari promenile od tada. Pored toga, većina sajtova za pregled ima stranice ograničene dužine, tako da čim postoji četiri ili pet pregleda nova stranica se automatski kreira. Najčešće se prvo pojavljuju novije kritike.

Ojačajte svoje prisustvo na mreži

Na kraju, sve ovo upotpunite jakim sopstvenim onlajn profilom. To možda zvuči kao mnogo posla, ali što više autoritativnog sadržaja objavite na internetu manje su izgledi da će se vaše negativne kritike pojaviti u Google pretragama. Razvijte svoj lični brend objavljivanjem običnih objava na blogu. Podelite ih putem naloga na društvenim mrežama i aktivno ohrabrite pacijente da postavljaju kritike i komentare. Sa ovim, kao i sa svim navedenim pristupima, velike su šanse da će pozitivni nadmašiti negative.

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email