Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

8 jednostavnih saveta za povećanje broja vaših online rezervacija

Ako vaše poslovanje ne dobija na snazi na Vebu, ili ste novi u izgradnji prisustva na mreži, evo osam jednostavnih koraka za početak poboljšanja vašeg online prisustva, koji će dovesti do povećanja broja online zakazanih pregleda.

Imati sistem za onlajn rezervaciju je danas jednostavno zaveden pod morati; to povećava vaše poslovanje stavljanjem kupaca na mesto vozača, omogućavajući im da kupe vaše usluge u bilo kom trenutku i sa bilo kog mesta u svetu! Postavljanjem samoposluživanja i odabira termina i lekara i pravljenja rezervacija na vaš web sajt, smanjujete svoje ukupne administrativne dužnosti i imate više vremena da se fokusirate na to da pacijentima pružite najbolje. Uzmite u obzir neke od ovih statistika:

  • 38% rezervacija izvršenih su se desila van normalnog radnog vremena
  • 37% rezervacija prave kupci koji kupuju sami
  • 58% posetilaca vašeg sajta je došlo tamo da proveri vaše cene i dostupnost, sa ciljem rezervacije
Evo šta možete uraditi Vi, a LekarskiPregled.rs će se pobrinuti za ostalo:

1. Učinite vaš poziv-na-akciju (Click-to-call) centralnom funkcijom vašeg web sajta

Procenat onlajn rezervacija sada daleko prevazilazi rezervacije izvršene lično. Razmislite o tome šta ljudi žele da postignu kada posete vaš web sajt. Prva stvar koju posetilac vašeg web sajta treba da vidi je veliko CTA dugme na kome piše Zakaži Odmah ili Vidi Slobodne Termine, što znači da je određeni broj klikova koji će biti potrebno da neko počne da se bavi vašim proizvodom - 0. Ordinacije koje su redizajnirale web sajt tako da je sajt sada umesto samo pružanja informacija, sada na prvom mestu poziva na akciju, ubrzo videli povećanje pregleda od oko 15% do 20%!

2. Kontaktirajte stare pacijente

Obavezno obavestite postojeću bazu pacijenata da sada prihvatate rezervacije online; Nemojte samo pretpostavljati da će pronaći dugme za zakazivanje sledeći put kada posete vaš web sajt. Najavite promenu na svom blogu i ažurirajte Facebook, Twitter i sve druge društvene mreže koje održavate – to je najbrži način da direktno pristupite osobama koje već uživaju u vašim uslugama. Ako imate mailing listu, nemojte zakopati objavu u svoj redovni bilten; pošaljite namensku email kampanju da biste svima dali do zna koji put o ovoj uzbudljivoj novoj promeni. Postojećim kupcima možete čak dati razlog da isprobaju novi sistem tako što ćete ponuditi kuponske šifre isključivo pretplatnicima e-pošte, nagraditi njihovu lojalnost i pozvati ih da proslave ovu novu promenu sa vama:


Draga Teodora,
Hvala na dosadašnjem ukazanom poverenju. Zadovoljstvo nam je da sada ponudimo mogućnost provere dostupnosti termina, usluga i rezervisanja online direktno sa našeg veb sajta ili sa sajta LekarskiPregled.rs!
Ukoliko rezervišete online kod nas u narednih 30 dana, iskoristite kuponski kod VERANKLIJENT i dobićete popust od 10%. Rezervišite online danas na: http://www.primer-sajta.rs/ ili na https://www.lekarskipregled.rs

3. Promena govorne pošte

Ako dobijete mnogo poziva van radnog vremena ili imate red čekanja za broj rezervacije, obavezno promenite govornu poštu/poruku dobrodošlice da biste pomenuli da klijenti sada mogu da rezervišu online. Iznenadićete se koliko će se vaš red čekanja za telefon smanjiti; Većina ljudi radije gleda, upoređuje i kupuje preko interneta, i biće oduševljeni koliko je to lakše.
"Hvala što ste pozvali Ordinaciju Zdravlje; Trenutno smo na drugom pozivu ili van kancelarije. Da li ste znali da sada možete da proverite dostupnost termina i da izvršite zakazivanje sa našeg sajta? Rezervišite online sada na http://www.primer-sajta.rs/ ili na https://www.lekarskipregled.rs" WOW! Baš dobro, zar ne?

4. Nagradite samouslugu

"Skupo" je uzimati rezervacije putem e-pošte, telefona i faksa; koristi vreme koje bi moglo da ode negde drugde, i može da bude frustrirajuće za kupce. Razmislite o nagrađivanju onih kupaca koji rezervišu online malim popustom ili drugim besplatnim podsticajem, naročito ako koriste sistem umesto nekog od vaših starih metoda. Kuponski kodovi su fantastičan način da pratite izvor rezervacije. Na primer, pomenite određeni kôd na govornoj pošti i drugi u e-porukama; kupci mogu da ih ukucaju kada rezervišu na mreži i moći ćete da vidite koliko se ljudi preobratilo – i koliko vremena i novca štedite u tom procesu.

5. Ažuriranje potpisa e-pošte, flajera i vizitkarti

Nastavićete da dobijate zahteve za informacijama o ceni pregleda, dostupnost ili opšte upite, putem e-pošte; neke mušterije vole da se drže onoga što znaju. Stavite URL adresu stranice za rezervacije u potpis e-pošte, tako da klijenti znaju gde da idu kada odgovore na njihova pitanja. Gde god da ste naveli svoju e-adresu i/ili broj telefona, dodajte i direktnu vezu ka stranici za rezervacije – i olakšajte pamćenje i kucanje URL adrese, tako da klijenti mogu da idu nahttp://www.primer-sajta.rs/ ili na https://www.lekarskipregled.rs . Uverite se da ste ažurirali sve druge medije koje cirkulišete, uključujući reklame i vizitkarte. Podizanje svesti je ime igre!

6. Pobrinite se da su informacije na internetu tačne

Uverite se da su lokacija, radno vreme i drugi detalji tačni, jasni i ažurirani. Zanemarivanje ovih kritičnih detalja može biti ono što prekida lanac dobijanja novih rezervacija.

7. Da li vas klijenti ocenjuju na Google Reviews

Ako ste na odmoru ili posećujete porodicu u nepoznatom gradu, šanse da koristite Google za obim aktivnosti koje želite da radite su prilično velike. Google Reviews za vaše poslovanje će zapravo povećati vaš net plasman na Google pretrazi. Napomena: Ako već niste počeli da prihvatate recenzije na Google Reviews, onda je to korak 1. Odgovorite na recenzije klijenata da biste izgradili poverenje i pokazali da vam je stalo do iskustva klijenta.

8. Održavanje odnosa sa klijentima

Nakon što se pregled zakaže, naš sistem šalje potvrdni email. Nakon pregleda, naš sistem šalje email u kome se pacijentu zahvaljujemo na korišćenju sistema i tražimo povratne informacije o pregledu, lekaru i ordinaciji. Takođe,ovo je savršeno vreme da zatražite tu recenziju na Google-u. Dodajte jednostavnu zahvalnicu, vaučer za popust za sledeći put kada zakažu kod Vas, preporuku za drugu uslugu koju nudite, neke vredne lokalne informacije od kojih bi mogli da imaju koristi, ili bilo šta drugo što vam može pomoći da raširite nivo poslovanja! Postoji mnogo procesa koji su postali žrtve našeg brzog sveta. Ono što se nije umanjilo je važnost o brizi za pacijente i korisnike. Ponuditi taj 1 extra korak je vredniji nego ikada u vremenu kada je stajanje među konkurentima jedan od najvećih izazova sa kojima se suočavaju vlasnici biznisa.


Lekarski pregled.rs

Brza pretraga lekara i ordinacija, lako zakazivanje pregleda i još lakša komunikacija, kobinovano sa pametnim alatima sistema, doprineće razvitku i poboljšanju kapaciteta rada ordinacije

Kao korisniku servisa, dostupni su vam razlićiti tipovi izveštaja i statistićkih podataka. U koliko imate potrebu za nekim posebnim izveštajem koji nije trenutno u ponudi, mi smo tu za Vas i naš IT tim će u najkraćem vremenskom periodu generisati takav izveštaj, koji će Vam zatim biti dostavljem na email adresu.

Sistem za zakazivanje pregleda je operativan 24 sata dnevno, što znači da se novi termini zakazuju i po završetku Vašeg radnog vremena.



Pročitaj ceo tekst

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email