Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Lekarske ordinacije bi trebalo da odvoje vreme da svoje poslovanje postave onlajn u što kraćem vremenu i da se postaraju da imaju odgovarajuće prisustvo na Internetu kako bi što više pacijenata bilo na vratima. Pacijenti prvo istražuju na internetu pre nego što uopšte zakažu svoj termin kod lekara ili medicinske ustanove, i važno je da vas prvo vide kako biste bili njihov izbor broj jedan. Njima je potrebna pomoć da vide šta su drugi ljudi rekli o vašim uslugama, to znaci recenzije, a takođe gledanje fotografija im takođe može pomoći da se odluče. Videće da ste malo iznad drugih i biće skloniji da vas kontaktiraju direktno sa interneta, u vidu direktne poruke sa naše platforme, kada traže lekara u vašoj oblasti.

Lekarskim ordinacijama danas je potrebna platforma koja bi im pomogla da organizuju svoje pacijente, preglede, lekare iz ordinacije, a da pacijentima da lakše pronalaze svoje informacije na internetu. Sve na jednom mestu.

Od svog početka, internet je brzo postao vitalni element i poslovnih i rekreativnih poduhvata. U stvari, toliko je narastao kao alat za komunikaciju i interakciju da je 2008. godine više od 3,2 milijarde ljudi širom sveta pristupilo vebu barem jednom te iste godine. A prema procenama nekih stručnjaka, skoro 85 odsto svetske populacije biće povezano na internet do 2025. Živimo u svetu koji je sve više vođen tehnologijom – sa ovim razvojem, možete zamisliti koliko je važnije da se imaju poslovno prisustvo na mreži kako bi došli do potencijalnih pacijenata i kupaca.

Internet je najbolji alat, za pružaoce zdravstvenih usluga, da doprete do više pacijenata. To je mnogo isplativije od tradicionalnih načina promocije. Pomaže u povećanju kredibiliteta lekara i kredibiliteta vašeg poslovanja u celini. Iskoristite ovu priliku da sada uspostavite svoj brend!

Pridružite nam se danas da biste videli vrednost internet marketinga i njegovih mnogo oblika u promovisanju vaše prakse i vašeg poslovanja.

Zdravstvo je potpuno drugačije nego pre deset godina - i biće potpuno drugačije za deset godina.
Pružaoci zdravstvenih usluga, vlasnici ordinacija, koji prihvataju tehnologiju imaju priliku da ponude bolji kvalitet usluga svojim pacijentima i mogu povećati svoj prihod korišćenjem nove tehnologije u svojim ordinacijama. Tehnološki napredak telemedicine približio je pružaoce zdravstvenih usluga svojim pacijentima jer su sada u mogućnosti da pružaju konsultacije na daljinu.

Telemedicina je zdrav način da doprete do većeg broja pacijenata i proširite svoje poslovanje. Kada se pacijenti osećaju prijatno sa vama, njihovim simptomima i procesom konsultacija, videćete češće posete koje se ponavljaju.

Šta se obično dešava kada se neko razboli? Ovo je pitanje koje niko ne voli da postavlja, ali postavljam jer je relevantno za moju današnju temu. Kada ste bolesni, da li idete kod lekara ili guglate simptome da biste sebi postavili dijagnozu? Pretpostavljam da ako ste kao većina ljudi (i bolujete ili imate neko drugo zdravstveno stanje) verovatno koristite internet. Sa toliko ljudi koji se obraćaju Guglu umesto lekarima, šta to znači za zdravstvenu industriju vrednu 3 triliona dolara? Ovo je pitanje o kome ćemo danas razgovarati.
Iako to možda niste svesni, svi mi koristimo Google za zdravstvene informacije više nego bilo koji drugi pretraživač. Procenjuje se da je preko 50% svih Google pretraga neki oblik pretrage u vezi sa zdravljem.
Pružaoci zdravstvenih usluga, znamo da želite da dobijete više pacijenata na mreži. Naša usluga u oblaku može pomoći. Nudimo niz funkcija koje će vam pomoći da povećate svoje prisustvo na Internetu:

-Online rezervacije
-Integracija društvenih medija
- Dizajn veb stranice prilagođen mobilnim uređajima
- Zakazivanje termina u realnom vremenu

Sa našom uslugom u oblaku, olakšavamo vašim pacijentima da zakažu termine sa vama sa svojih telefona ili računara — i nikada neće morati da čekaju u redu! Znamo da kada bi vaša kancelarija bila otvorena 24/7 to bi bio odličan način da dobijete više pacijenata, ali to nije uvek najpraktičnije rešenje. Zato LekarskiPregled.rs nudi sistem za rezervaciju u oblaku koji vam omogućava da rezervišete termine sa bilo kog uređaja, bilo gde, u bilo koje vreme. Sa ovom uslugom, vaša ordinacija može da bude otvorena kad god poželite — čak i kada spavate!

Nudeći onlajn rezervacije za svoju ordinaciju, moći ćete da dovedete nove pacijente koji traže udobnost i fleksibilnost u svojim opcijama zdravstvene zaštite. Sa našim sistemom na mestu, oni nikada neće morati da čekaju jer mogu da zakažu termin koji žele tačno kada to žele.

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Saveti za obuku osoblja na recepciji u medicinskim ordinacijama

Medicinski recepcionari rade na recepciji medicinskih kancelarija i odgovaraju na telefone, pozdravljaju pacijente i rukovode pisanim i elektronskim komunikacijama. Pročitajte kako treba da se ponašaju šta treba da znaju.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email