Naš sistem najbolje funkcionise kada je JavaScript uključen.

| LekarskiPregled

6 razloga zbog kojih su recenzije pacijenata važne

Više pacijenata nego ikada ranije čita onlajn recenzije pre nego što ikada kroči u lekarsku kancelariju. U izveštaju iz 2019. godine utvrđeno je da bi skoro polovina ispitanih pacijenata proemenila izabranog lekara na osnovu recenzija i ocena

Recenzije su dobar prvi korak, ali je neophodno da zdravstvene ordinacije imaju dobro osmišljen sistem povratnih informacija pacijenata. Povratne informacije pacijenata pomažu pružaocima usluga da poboljšaju kvalitet nege, identifikuju praznine u nezi, povećaju angažovanje pacijenata i na kraju povećaju prihode. Evo još 6 razloga zbog kojih je važna povratna informacija pacijenata.

Shvatite šta kritike zaista znače

Pacijenti mogu da ostave ocene sa 5 zvezdica ili pozitivne preglede, ali kopanje dublje da bi se razumela motivacija koja stoji iza njihovih recenzija i stekne dodatni uvid je ključno. U izveštaju jedne američke kompanije iz Septembra 2017. godine, pogledali smo prideve koje pacijenti najčešće koriste kada su ostavili pozitivne i negativne preglede.
Na primer, skoro 50 procenata pozitivnih ocena uključivalo je reči kao što su "prijateljski", "temeljno" i "odlično", dok su negativne kritike obično koristile reči "nepristojno" i "neprofesionalno" da opišu faktore kao što su vreme čekanja, ordinacija i pomoćno osoblje. Rezultati sugerišu da pacijenti pružaju pozitivne ocene ordinacijama koji imaju dobar manir za brigu i negativne ocene onima koji ne ispune svoja očekivanja kada je reč o logističkim stvarima. Sistem povratnih informacija pacijenata koji prevazilazi kritike na mreži može vam pružiti više informacija o svakoj epizodi nege, razumeti razloge koji stoje iza pozitivne, negativne ili neutralne recenzije i pomoći vam da uočite trendove.

Upravljaj svojom repoutacijom

Upravljanje vašom onlajn reputacijom neophodno je da biste se istakli na današnjem konkurentnom tržištu zdravstva. Ne samo da pacijenti ostavljaju ocene i onlajn recenzije, već prave preporuke na društvenim mrežama i govore drugima koliko dugo čekaju, kako su ih lekari i osoblje lečili i da li su smatrali da je njihov lekar brižan i pouzdan.
Sa sistemom povratnih informacija pacijenata, možete da pratite preglede na mreži, pitate za detalje o određenoj epizodi nege i rešite probleme koji mogu motivisati pacijente da napišu pozitivan pregled.

Poboljšanje nege pacijenta tokom pregleda

Najbolji način da se razume iskustvo pacijenata je od samih pacijenata. Tražeći povratne informacije pacijenata o svemu, od zakazivanja termina i vremena čekanja, do doktorovog načina spavanja, temeljnosti, komunikacionih veština i profesionalizma, možete da dobijete prikaz kvaliteta nege koji vaši pacijenti dobijaju u odnosu na ono što vi smatrate da pružate. Iako ćete imati neke pacijente koji su otvoreni, većina neće progovoriti što čini traženje povratnih informacija pacijenata još važnijim.

Angažujte pacijente

Kada pacijenti osete da ih slušaju i da su njihove povratne informacije važne, to može pomoći vašoj praksi da poboljša angažovanje pacijenata, što je ključ za poboljšanje zadržavanja i zdravstvenih ishoda. Zapravo, studije pokazuju da je iskustvo pacijenata direktno povezano sa poboljšanim zdravstvenim ishodima

Gde ste na tržištu

Sistem povratnih informacija pacijenata vam može pomoći da razumete kako se merite sa konkurencijom, drugim praksama unutar vašeg zdravstvenog sistema ili čak sa kolegama lekarima.

Smanjite rasipanje pacijenata

Traženje povratnih informacija pacijenata je jedan od najboljih načina da identifikujete praznine u nezi i probleme koji možda utiču na zadržavanje pacijenata i vaš prihod. Umesto da jednostavno pitate svoje pacijente da li su zadovoljni, konkretna pitanja vam mogu pomoći da identifikujete i rešite probleme sa kancelarijskim i medicinskim osobljem, određene procese, komunikaciju, portal pacijenata, naplatu i sveukupnu negu. Povratne informacije pacijenata vam takođe mogu pomoći da identifikujete trendove i shvatite da li se problemi dešavaju manje-više i koja populacija pacijenata je najviše pogođena.



Pročitaj ceo tekst

Dodaj komentar

Uloguj se i pošalji komentar

Imaš nalog? Odlično. Uloguj se!

Ako nemaš, napravi nalog.
Registracija traje manje od 10 sekundi!

Čitaj još


Na koji način integracija google recenzija u lekarskipregled.rs može pomoći vašoj ordinaciji?

U digitalnom dobu, online recenzije su postale neophodan deo procesa donošenja odluka za potrošače. Bez obzira da li traže restoran, hotel ili čak lekarsku ordinaciju, ljudi se oslanjaju na recenzije kako bi dobili uvid u kvalitet pruženih usluga.

Da li ste zainteresovani da dobijete više pacijenata i da unapredite svoj posao?

Postoji mnogo načina da promovišete svoju lekarsku ordinaciju na mreži koji vam mogu pomoći da dobijete više pacijenata na mreži. Da li želite da znate kako da ohrabrite ljude da zakažu pregled online? Pa hajde da proverimo o čemu se radi.

Koliko dobro razumete milenijumske pacijente - milenijalce?

Prema sveobuhvatnim generalizacijama, milenijalci su lenji, egocentrični, imaju pravo i zavisni su od „lajkova“. Kao pacijenti, milenijalci su okarakterisani kao pahuljice i rizik od bekstva.

Zdravo slovo

Zdravo slovo blog je sastavni deo platforme Lekarskipregled.rs i ima za cilj da informiše pacijente o raznim temama. Takođe, jedan od ciljeva je da pacijenti razumeju značaj preventivnih lekarskih pregleda.
Zdravlje ne sme da čeka!

Još ovakvih tekstova pravo na vaš email